Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Ο Σ. Γιαννέλος δημοσιοποιεί την επιστολή του προς την πρόεδρο του ΔΣ του δήμου ΔΑΑ

Επειδή ακούγονται πολλά για το αποψινό δημ συμβούλιο σας στέλνω τη πραγματική επιστολή που έστειλα στην πρόεδρο του δημ συμβουλίου  και παρακαλώ για  τη δημοσίευση της
Στάθης Γιαννελος                                                                                                                                                                                                                    
Κυρία Πρόεδρε
Ανοίγοντας τα θέματα του Δημοτικού Συμβουλίου είδα κατ αρχήν με ανακούφιση να ζητείται διαχειριστικός έλεγχος της ΔΕΤΠΑ ΑΡΑΧΩΒΑΣ,κι οφείλω να ομολογήσω ότι χάρηκα διότι είπα επιτελούς θα υπάρξει διαφάνεια και θα σταματήσουν οι γνωστοί λασπολόγοι να λένε διάφορα.Την χαρά μου όμως διαδέχθηκε έκπληξη και θυμός όταν διαπίστωσα ότι το διάστημα που ζητείται αφορά μόνο τους μήνες που ήμουν εγώ Πρόεδρος και καμμια άλλη χρονολογία.Οι απορίες μου λύθηκαν βεβαίως όταν είδα το όνομα του εισηγητή.Η δημοσιοποίηση ενός τέτοιου θέματος θεώρησα ότι προσβάλλει και έμενα και τους συνεργάτες μου τότε (ΑΝΔΡΕΟΥ Γ ,ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ Σ,ΚΟΚΚΟΒΟ Θ,ΚΟΡΟΔΗΜΟΥ ΕΦΗ,ΛΟΥΣΚΟ ΣΤΕΛΙΟ ,ΡΑΠΤΗ ΙΩΑΝΝΗ. ).Επικοινωνησα μαζί σας όπως και με τον αντιδήμαρχο Π Οικονομακη  ζητώντας διευκρινίσεις γιατί μόνο γι αυτό το διάστημα και μου απαντήσατε ότι το θέμα αυτό το έβαλε ο Αντιδήμαρχος Αντικυρας!!!!!Ι ΜΙΧΟΣ και μάλιστα για να κάμψει τις αντιρρήσεις που υπήρχαν πήρε αριθμό πρωτοκόλλου για να υποχρεωθείτε να το βάλετε.Τους λόγους βεβαίως για τους οποίους ο κύριος ΜΙΧΟΣ επέμενε με τόση φορτικότητα να μπει το συγκεκριμένο διάστημα δεν είναι δύσκολο να  τους αντιληφθεί και ο πιο αφελής και εν πασει περιπτώσει θα επιληφθούν τα δικαστήρια αφού πρόκειται για φωτογραφική συκοφαντική δυσφήμιση σε έγγραφο που αναρτήθηκε δημόσια.Αναρωτιέμαι όμως κυρία πρόεδρε, συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι,ποιος θα προστατεύσει τον οποιοδήποτε αν ο καθένας μπορεί παίρνοντας έναν αριθμό πρωτοκόλλου να βάζει θέμα σε δημοσία ανάρτηση.που φωτογραφίζει κόσμο .
Κυρία πρόεδρε

ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ

Δέχομαι τον έλεγχο  αλλά ζητώ προς χάριν της διαφάνειας...
να γίνει για όλα τα χρόνια λειτουργίας της ΔΕΤΠΑ μέχρι σήμερα αλλιώς θα θεωρήσω δικαιολογημένα ότι πρόκειται για  ξεκαθάρισμα προσωπικών λογαριασμών (ειδικά αν λάβω υπ όψιν μου ότι το θέμα μπήκε λίγες μέρες αφ ότου τοποθετήθηκα δημόσια για τα του δήμου μας)

Ζητώ επίσημη ενημέρωση για τον έλεγχο της Κοινωφελούς της Αντικυρας, για την οποία οι ερωτήσεις μου στο παρελθόν είναι προφανές ότι ενόχλησαν.....

Τέλος ζητώ από τον κύριο Δήμαρχο και ειδικά από τους Αραχωβιτες Συμβούλους να πάρουν θέση στο δημοτικό συμβούλιο για την λάσπη που δημόσια εκτοξεύθηκε κατά συμπατριωτών τους που αφιλοκερδώς(και όχι με μισθό) θέλησαν να προσφέρουν στο χωριό τους

Κυρία πρόεδρε

Οι συμπολίτες μου τόσον της Αραχωβας όσο αργότερα και των υπολοίπων χωριών  μ έκριναν 2 φορές στις εκλογές δίνοντας μου την τιμητική πρωτιά σε ψήφους.
Μου αρκεί αυτή η αναγνώριση,δεν θέλω ούτε αξιώματα ούτε μισθούς.Δεν θα επιτρέψω όμως σε κανέναν να πετάει λάσπη ατιμώρητος

ευχαριστώ 

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος