Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήρια απο τον Γιώργο Ανδρέου


Γι

  Γι

Φίλες και φίλοι Βοιωτοί

Ευχαριστώ από την καρδιά μου όσους τίμησαν με την πολύτιμη ψήφο  τους στις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 εμένα προσωπικά και την παράταξη με την οποία πολιτεύθηκα. 
Ευχαριστώ επίσης και όσους, αν και δεν με ψήφισαν, είχαν ένα καλό λόγο να πουν για μένα και μάλιστα δημόσια. Ελπίζω και εύχομαι η ψήφος να φέρει τις ελπίδες που επένδυσαν σ’ αυτή οι πολίτες. Αν και κοινότυπο, στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Εννοείται, ότι οι δημόσιες δεσμεύσεις μου προς τους Βοιωτούς εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο.
Ήταν πάντως εξαιρετική τιμή και ευχαρίστηση για μένα η γνωριμία με όσους μπόρεσα να συναντήσω προσωπικά στην διάρκεια αυτής της σύντομης προεκλογικής εκστρατείας.

                                                                                             Γιώργος Δ. Ανδρέου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γιώργο, σε ευχαριστώ κι εγώ, εκ μέρους της οικογένειάς μου, για τα καλά σου λόγια. Όμως εμείς σε ψηφίσαμε, τιμώντας την προσωπικότητά σου, την αξιοσύνη σου, το χαρακτήρα σου και την αποδεδειγμένα πνευματική σου επάρκεια. Ψηφίσαμε δηλαδή ΜΟΝΟ εσένα. Για την παράταξη με την οποία πολιτεύτηκες , δεν δίνουμε ΟΥΤΕ ένα παρά!!!!