Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Χαμογελάστε. Το έχουμε ανάγκη.

Ένας άραβας φοιτητής, γιός ενός αρκετά διάσημου και πολυεκατομμυριούχου ηλικιωμένου άντρα, αποφασίζει να ξεκινήσει τις σπουδές του στη Γερμανία και στο πιο φημισμένο πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Αφού εγκαταστάθηκε σε μια πολυτελή σουίτα η οποία ανακαινίστηκε μόλις πρόσφατα ιδικά για πάρτη του, ξεκίνησε να φοιτά στο εν λόγο πανεπιστημιακό ίδρυμα. Η επικοινωνία του με τον πατέρα του, ήταν ελάχιστη ώς καθόλου, έχοντας όμως κάποιο θέμα που τον προβλημάτισε, αποφάσισε να στείλει το πρώτο του e-mail προς το πατρικό του σπίτι.


Το e-mail του Άραβα φοιτητή στον πατέρα του:

Αγαπημένε μου πατέρα,
Το Βερολίνο είναι θαυμάσιο. Οι άνθρωποι εδώ είναι υπέροχοι, και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδω. Υπάρχει όμως κάποιο θέμα πατέρα μου, δεν θέλω όμως να σε στεναχωρήσω.
Η αλήθεια είναι πως ντρέπομαι λιγάκι να πηγαίνω στο κολέγιο με τη Φερράρι 599 GTB από καθαρό χρυσό, όταν όλοι μου οι καθηγητές και πολλοί συμμαθητές μου έρχονται με τρένο.

Ο γιος σου,
Nasser 

Ρίχνοντας ένα βλέφαρο στη συγκεκριμένη πολυτελέστατη Φερράρι του φοιτητή μας.


Και η απάντηση του Άραβα πατέρα:

Αγαπημένε μου γιε,
20 εκατομμύρια αμερικάνικα δολάρια μόλις μεταφέρθηκαν στο λογαριασμό σου.

Σε παρακαλώ σταματά να μας ντροπιάζεις! Πήγαινε και αγόρασε και εσύ ένα τρένο!

Με αγάπη,
Ο πατέρας σου. 

http://www.gelastoxilaki.info

Δεν υπάρχουν σχόλια: